Home  /  Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kom je er niet uit? Zoek hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen. Zie je je vraag er niet tussen staan? Ga dan naar ons contactformulier en laat een bericht achter.

Mijn bestelling

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling tot €75,-. Bestellingen boven de €75,- verbinden wij geen verzendkosten aan.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zal je een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van PostNL.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een Track&Trace code ontvangen), kun je contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien je je bestelling na een week nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, kun je contact opnemen met de klantenservice van De BikiniBoetiek.

Verzending

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van De BikiniBoetiek worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze e-mail wordt daarnaast de Track&Trace code vermeldt, zodat je je bestelling kunt volgen. Je kunt via de code tevens vinden hoe laat je bestelling wordt aangeboden op jouw verzendadres.

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt je een niet thuis-code in je brievenbus. Hiermee kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

Wanneer wij de producten op voorraad hebben en besteld voor 16:00, zal je bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. Hebben wij het product niet op voorraad in ons magazijn, dan zorgen wij ervoor dat de bezorging binnen 2-5 werkdagen plaats vind. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat je pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt je altijd contact opnemen met PostNL.

Kan ik mijn bestelling wijzigen

Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om je bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. Je kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij je bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn besteling is doorgekomen

Zodra je bestelling is binnengekomen bij De BikiniBoetiek, ontvang je een email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het best contact opnemen met de klantenservice van De BikiniBoetiek.

Retouren

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven je je geld terug of ruilen je product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur een e-mail naar info@debikiniboetiek.nl onder vermelding van je bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
  • Ook mag je de bestelling retour brengen in onze boetiek.

Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij je een retour nummer en een verzoek tot terugsturen. De kosten voor het retourneren zijn voor jou. Indien je vragen hebt, kunt je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Natuurlijk krijg je je geld terug, wanneer je het product terugstuurt of retour brengt naar onze boetiek. Echter zal er bij een retourzending een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet je niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

Overige vragen

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat je vraag er niet tussen? Gebruik het contactformulier hieronder om je vraag te stellen, dan komen wij er zo snel mogelijk op terug.

Stel je vraag aan onze klantenservice